Saturday, March 7, 2009

Anna’s Fav Food!

Rite,rini aku nk citer pasal fav food aku. Heh! Aku neyh suke makan sebenarnye,tp bdn aku neyh kuwus ah! Tataw la.dah makan byk pown gitu gak badannye.haih! mak aku pown da mule membising sebab badan aku kuwus. Tapi aku ase aku gmok!! Huwaaa.. xphm2!
Ok,berbalik pade citer asal kiter,MAKANAN! Hee~ aku sume mknan dalm dunia neyh aku mkn kecuali batu,kayu n besi. Hehe aku suke sgt makan coklat.hehe smpi kwn2 dalam myspace aku kenal aku dengan nama coklat. Iyokk! Pening2. acttually, bf aku kenal aku pon dengan nama coklat.keh3 lawak2!(ketawa smpi terguling2). Okeh aku suke mkn kek secret reciPe. Hehe ni gambar dia yang aku cuwik lam website diorg.hehe.
Kek tiramisu,kek coklat n cheese kek adalah kegemaranku.hee~ sangat sedap bile memasukkan kek tersebut di dalam mulot. Ase ”feeling” gile.haha~ kek mahal lah katekan.nguu~ selain dari tu aku suke masakan mak aku.ngee~ Thanx MOM! Mak aku mang suke masak. Asal aku blik je johor,konpem dia tanye nak makan ape?. So aku menjawab,......... Ha!macam2 lah aku order kat dia. ;p Twok betol. Aku tolong kopek2 bawang and ramuan2 yang diperlukan saja.hehe Luv’s U SO mUCh moM! Emmuaxx!

No comments: