Saturday, March 7, 2009

Dunia IT & mUSic.





This post, aku nak kongsi sket ah. Pasal blog and it. Heheh xla terer sgt. Cume nak kongsi sket citer2 camni. ;p ok, aku kalau on je pc, aku suke tengok gambar2 orang, blog pasal indie band,barang2 pc,Nset dan sewaktu dengannya. Huu~ okeh cite pasal music. Aku sejak2 ”couple” ngan mr.Xaxi aku tuh, aku minat dengar lagu hard rock.jenis yang bising 2lah. Lagu slow2 pon layan jer. Tapi dlm pc penoh dgn lagu inggeris yang metal core la.haih! kdg2 aku download sniri,kdg2 swoh die cari.hehe sbb uma aku tade tenet.keh3. pasal band indie plak, aku minat hujan,bunkface,lucy in the loo and macm2 g lah. Banyak sgt. Tak tertulis aku.
Aku pon slaloo search blog diorg gak.hehe it plak aku suke tgk barang2 baru, cthnya macam i-Pod mini, brg2 dalam pc ke,camera. Haa.. aku mengidamkan barang2 tu sebenarnya.hehe tapi,aku kne tunggu dapat duit sniri la. Baru aku akan beli gadget2 tuh. Hehe sbnrye ”MUSIC iS My Life”. Yeah! Eh!lupe2. aku gak suke tgk web “boongashoes”. Web neyh sebenarnye die jual kasot yg diorg design sniri. Heh! Neyh kasot yang aku minat. Keh2 so klu teringin leh tgk website
www.boongashoes.blogspot.com . tunggu aku der duit, konpem aku beli ti. Hehe ;p
Oh aku lupe satu bende. Sesape yang agak2 suke g gig korg leh g la gig neyh. Ney poster die.

No comments: