Saturday, March 7, 2009

Edit Guna adobe potoshop!



Yuh! Nie post yang aku tunggu2.. okeh! Lam post yg baru neyh aku nk cite sket ah pasal edit mengedit neyh. Aku ney suke explore software2 baru. Tapi xsume larh. ;p ~smiling. Aku neyh orang suke amek gambar muke sendiri. Keh3. tapi slaloo gak ah. Hehe mak aku slaloo marah. Tp nak uat cmner da aku mang suke amek pix. Lagi2 muke sendiri.kah3.(ketawa smpi tertonggeng!).
Lepas aku amek gambar, aku akan upload pix aku masok dlam laptop.hehe. then bermulalah aksi aku. Aku akan ambil bantal dan tertonggeng di depan laptop kesayangan aku.hehe so start lah, pengeditan yang xbrape nak pro neyh. Aku gune adobe photoshop cs2. CS neyh smer jer function dia. Cume 2-3 perkara je la berlainan.hahah! antara gambar2 aku yang aku da edit ader kat bawah neyh! Haha
Edit aku neyh xlah gempak sgt.cume sekadar conteng2 jer bak kate orang. ;p(tersengeh). Aku blajar mengedit neyh sebenarnye tadew org pon ngaja. Pandai sendiri and tahu sendiri.haha explore pown men redah jer.hehe aku suke edit start aku mule2 ader myspace. Budak yg first skali aku tgk myspace die adalah Misz Nina. Hehe die tu mang suke mengedit gmbar. Chantek sgt! Aku suke glew!(smbil tersenyom).
Die mang terer ah. Menarik gmbar die.
Ni aku nye edit plak.bese2 jer kan.kuh2.still lam proses pembelajaran ;p

No comments: