Tuesday, August 25, 2009

My birthday


helop2!

haa. aku nak citer sket time birthday aku rituh pd 170709. huhu. it's the best damn thing babe time tuh! cause aku dapat jumpe ngan bf aku.huhu. aku pown nek kl time tuh. nak jumpe ngan anak buah aku n die lah especially. ^_^
huhu. ye la kiteorg pown kdang2 je jumpe. ade aku nek kl, ade lah. aku sebenarnya xsbar sgt2 nk jumpe buat hati jantong aku tuh. hehe pade mase yang same gak aku tengok result aku.huhu alhamdullilah aku dpat 4.0. huhu tu pown disebabkan praktikal.haha aminn~
then keesokan hari nya, aku p la dating ngan die.haha xsbar menunggu mase tuh walaupun dapat jumpa hanyalah sehari. Mang ase xmo blik je kalau da jumpe die. cam biase kiteorg p tengok wayang,makan2, jalan2 and sambil berbual2 melepas rindu yang agk lame.huhu
I indu you,u rindu i x?mwahahah. begitulah citenye.haha
btw, i miss u syg! bile lagilah nk jumpe? nantilah time raye. ^_^


No comments: