Monday, October 12, 2009

Letih

nak tawu mengape aku letih?

  1. aku letih sebab bru semlm aku blik dr kl.
  2. letih semlm menunggu bus yang tertngguh boarding nye.
  3. selama 2jam lebih aku dok menunggu di pudu.siot btol.
  4. letih sebb skit pinggang dok diri lelame.cis! Tranasional sengal!! tp aku still nk nek jugak nnti.huhuh
  5. Aku letih mencari background tok page aku neyh.Kate kc ade kat pyzam.com.So aku pown mencari mane yg menarik.dah 1jam da neyh!kuh3
  6. Letih melayan anak2 buah selama sminggu.tp ape2 pown die anak buah aku jugak.aku syg mati same diorg.
  7. aku letih sebab tiap2 ari aku dok keluar bejalan. jumpe bf kat pj,jumpe kc di majid jamek(begeking)kuh3,jumpe kwn yg bekrja di tnb pj,jmpe clazmate kt sogo.kuh3.letih! tapi ape2 pown aku gembira jumpe ngn diorg. kiss sket tok sume! emuaaxx!
  8. Aku letih sebb exm muet aku xjdik. sengal+mengong kt kolej tuh!
  9. xpsal2 dtg blik kl mnggu dpn.adeyh.

No comments: