Thursday, October 29, 2009

Mo Siang Online : Bye AloiBurul

Hey guy's yang setia dengan game Mo Siang. Gaming Online yang digilai oleh aku+bf aku+adik angkat aku serta budak2 lain. Hoho Aku baru tawu yg guild Aloi Burul merangkap guild aku akan di disband. huk2 Coz leader sudeyh owner baru.huhu. Sedih bile dapat tawu citer tuh. So mereka2 yg berlevel high akn membuat guild baru. ades~ xbest da skung aku tgk guild tu walaupun aku bukan orang lame dalam guild tuh.huhu Aku la awek yang selalu dibuli dalam guild tu.huhu Pemes dowh! So ape2 pown budak2 guild maybe akn still ikot ke guild baru supaya korg sumer xberpecah.haha Sayang gile kt diorang walaupon dorg2 selalu menyakat aku.huhu Btw, Hope Budak2 aloiBurul akan still same2 ke guild baru nanti.hehe
Labels : The sweetest memory in AloiBurul Guild from the bottom of my heart.
-regards: xaxao-

No comments: