Monday, October 12, 2009

Nak kije ape?designer ke?

Hah! citer pasal edit2 neyh,aku da start blik edit.sebenarnye aku mang suke gile edit.Teringin gak nak belajar lagi tentang edited.Bukan senang nk jadi power dalam kije mengedit ni.aku kalau takat edit2 bese boleh la kowt.Tapi xlah pro Giler.haha. Takat sedap mate memndang.wakaka.

Pening tahap GABAN pikir pasal kije.hoih~


Btw,pix ats neyh sbnrnye nk mnunjukkn baju kesayangn aku.wakaka xtawu knape.tp aku syg baju tu.Muke aku plak mcm nk mintak pnyepak.haha. sepak la saye.


Lawa ke edited aku?


ade orang kate edited aku lawa.ntah ye ntah tidak.Baru td la mmber aku ckp.then die swoh aku editkn pix die.ades~



  1. ade orang kate edited aku semart.die sukew.haha.geli ketiak aku mndengrnye.

  2. ade orang kate edited aku xchantek! so aku diam je la.

  3. ade orang kate ko kne blajar lagik klu edit nk lawa.

  4. mmber aku kate, "Jomla design baju,kowt2 bleh jual n bleh design bju plak?"

  5. ade org kate, ko nak jadi web designer?sebab ko bleh gak design2 lagik.haha

Hurmm.ntahla.aku sedang memikirkan mane kije yang boleh masuk.aku pown xtawula. pening gak kalau dok memikirkan pasal kije neyh! ades~

No comments: