Wednesday, November 4, 2009

The shoe

Acttly semalam aku ke melaka with my parents. Saje jalan2 ke sane and ade urusan yang kene selesaikan.huhu
  • Then mak aku tanye : "Ko nak kemane pasneyh?"
  • aku : "Erm ntah la,xtaw nk g mane". Sebaba time tuh aku da ngntok gile+sakit pale.
  • Mak : "Nak beli heels x? kate nak pakai time konvo nanti?"
  • Aku : "aa boleh gak. Tpi murah2 da la kowt".
  • Mak : "ha jom p gerak dataran pahlawan kowt2 kat butik sane ade".
  • Aku: "adess~ ye la.adik ikot jek".

Sampai sane aku ngan mak+abah g le jalan2 cari kedai or butik yang kasot nye cantik+menarik+murah. Ayah aku lak suggest Kasot jenama Schol. Ades~ kasot die best and empuk la kalau pakai. Tapi harge xnak lak rm1xx++ huhu. Then aku tros mencari mane yang sesuai. Last2 aku minat la kat 1 shoes neyh.mang chantek+feet ngan kaki aku. Skali saiz yang aku nak da abes. Aku sangat tension+kecewa dowh. Mende yang aku minat mesti xde. haih~

Aku teros la mencari ke kedai laen. At last, aku dapat gak 1shoes neyh. Jenama Snow World London. Mang best la pakai. Ketinggian yang mencapai 3inci kowt. adoyh~ terlalau tinggi konpem t bf aku rendah. haha terlebih tinggi sudeyh!! But aku usha harge rm1xx++. wakaka Mati aku mahal nak mati harge die. Aku tanye kat abah boleh ke? Die ckp ikot la janji leh pakai lame and xpyah beli2 lagik kalau da kije nanti. huhu. So aku pown hangkat la ksot tuh. uhuk!

Status: Ase sedih+terharu sebab abh+mak kasi je ape aku nak walaupon mende tu mahal janji aku dapat yang terbaik. Mak+abah, t adik da kije ape yang mak+abh nak insyyllah adik akan Tunaikan. huhu. Sayang due2 sampai mati!!

No comments: