Friday, January 28, 2011

Desas-desus

Hari ni aku xpegi pown kije. haha aku leh plak dok cirit birit! damn!

Benda yang bermain difikiran:
  • aku kene makan ubat yang sgt bayk.doktor tu kate, makan bace bismillah ye.. aiseh!
  • aku xdpt nk dtg ofis, and xdpt nk smbot harijadi kawan aku. si fane tuh.Sorik!
  • aku da dapat balik kawan-kawan aku.Maaf ape yang terjadi minggu ni.
  • dapat gaji nanti, aku nak beli suar jeans LEVIS, dan sweater.
  • aku nak dok ngadap pc nanti selama sminggu bersame pc aku yang telah diupgarde kan.habis da duit aku rm300 die sapu. haha
  • aku nak mlepak dengan kawan-kawan serta orang yg disayangi. ku merinduimu.. =))
  • aku nak ade semangat baru untuk kerja
  • aku kne cari kije laen yang lebih mendatangkan hasil.uhu mak aku yang swoh! ish!
  • aku tunggu demo kawan aku yang dia da siap buat. fuh! xsabar!
  • nk mlepak goyang kaki cuti tahun baru cine ni dengan adik sdara aku. kekeke sabo wahai adikku. =))
p/s: sume bende ni aku nk buat next week! yehaaa... =))

No comments: