Friday, January 14, 2011

Idaman - DSLR3100



Morning Buddy!

Pagi ni aku nak coretkan barang idaman aku. Bende ni maybe jadi "idaman" sume orang kot. haha pada aku, ni la idaman aku. Tak tawu la kenapa. Mak aku pown sibuk ckp "Nak buat pe beli camera?" ades. aku ckp saje. sebab aku suke gadjet. kuh2. Btw, aku ada la survey-survey satu camera nih.Nak beli D7000 cam xmampu lagik kot.So aku pown dpt la berita ade orang nak jual camera DSLR 3100 die dalam RM1500.huhu Tapi aku xtawu la samada nak beli ke x. if die kasi bayar installament dulu aku amek la.haha So, aku baru nak jumpe owner tu esok.Nak tgk barang die la. and kalau die bagik aku amek la. Wee~ Mintak-mintak la leh byar sikit2. Hopefully impian aku akan tercapai.Aminn.
Ni details-details sket tentang DSLR3100:
DSLR D3100Announced : 19-08-2010An entry level digital-SLR camera with a new CMOS image sensor, image-processing engine and helpful Guide mode that makes capturing beautiful images easy.Price: RSP RM 2,198.00 (with AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR); RSP RM 1,798 (body only)

No comments: