Friday, January 28, 2011

Movie

Setelah berejam aku dok tdow rini. aku bangun dengan rase blur gile. haha mane tak nye, aku dok tdow dari kol 11pg smpai kol5ptg baru sedar.aku memang rase nagntok,sakit belakang sume la. tak makan dan tak minum. uhuhu

malam plak. aku dok melayan tv ah. boleh lak ade citer twilight Saga: New moon. Pe lagik! citer fav aku kt Star Movie HD.haha tahun ni dengar cite kuar twiligh
t last.uhuh memang amat harus untuk aku melihat nya. haha.Aku suke watak "Edward cullen" tuh! romantik gile kowt.sayangnye die kat si "Bella" tuh. uhuhu rase cam di awan-awangan je. Kalau lah cinta aku boleh menjadi seperti "Edward dan Bella".. fuH! so appreciate it.

Suke watak dalam movie "Twilight" sebab:
  • peribadi edward yang romantik.
  • sanggup lakukan apa sahaja untuk bella.
  • jacob's plak, yang suke kan bella dan sanggup buat ape sahaja untuk die. cume hati bella hanya pada edward.
  • bella sanggup membunuh diri, semata-mata untuk melihat edward yang hanya menjelma(roh) kerana bella sangat-sangat merindui edward.
wah! romantik. mane tak nye, mase menulis nih pown aku dok tgk cite twilight saga: new moon. heehheeh =))

"bella"

"cullen family"

p/s: ape-ape pown, edward,bella and jacob tetap di hati.Walaupun si dia xsuke cite tuh! hahah


Second Movie

haa.. ni lagi satu cerita yang slalu aku tgk ah. Ghost Adventure.Memang best! bu
t only at 721hd movie je. ngee~ cite ni pasal 3orang ni dok memburu hantu. ala.. macam citer "seekers" ah lebih kurang. but! yang ni lagu feel seram die memang menangkap ah. dub dab dub dab.. rase jantung. So scary ah! uhuhu. so! if korang ade astro hd, silalah menonton. ngee~

Mamat-mamat yang diri tengah2 tuh die sangat hensem. haha tapi kan, yang selalu diganggu masa diorang nagh memburu yang blah kanan skali. aku xsure la name die sape. ehehe.
memang respect kat diorang! sebab diorang memang gile berani ah untuk captured gambar-gambar entiti tuh. uhuh
So, good Job! and keep it up guy's. =))

No comments: