Wednesday, February 23, 2011

Awal pulak?

Yes! aku terbangun awal plak pagi ni. mane xnye, aku tidow awal kot mlm td. balik kije, teros *boommm!! bukn mende mletop, tapi aku yang terus merebahkan diri di atas katil selepas mandi ye! ehehe.

baek! tapi sebelum tuh, aku dapat la mesej dr kwn aku, si kasedah. ehehe die ajak o9 twitter pule. aku memang nak onn da, tapi ase mate ni dah kne gam gajah! ish2. sori ye KC. saye xbermakne nak buat awak tertunggu saye. wuu~ tapi aku da mesej die aku nak tdow. hee~
Aku terbangun pukol 5.45pagi! bukan sebab aku amat bertenaga nk g kerja tapi disebabkan aku termimpi jantong hati dok call aku.

ahahha! die call banyak kali mlm tadi but aku xpickup. so aku teros mencapai nset dan teros call die. ngee~ dengan suare yg amat chomel di menjawa *hello. (tgh tdow kot) ahahaha. sorik ye yunk~ i tdow awl mlm tdi. ngee~ muk xbersalah je aku, haahaa
then, aku teros mencapai bebby leppy aku dan memasang broadbnd aku tapi bukn aku punye, abg aku yang punye. aku tolong pakai dan die tolong bayor! cool! aku memang teruk.ekekeek
so aku pown on lah twitter.ngee~ ramai pulak yg o9 pepagi bute.
korang xtdow ke?? hahaha

sume dah di hujung jari, anytime je nk o9. tengah tdow, tengah mandi, drive,makan, berjalan,mlepak, anytime ok! dunia dh maju. =))Dan tetibe mase o9, aku rase cam nk breakfst MD plak. haish! boleh kot pagi ni. bosan da doe nk mkn makanan kt cafe ofis aku. xkan la tiap hari nk mkn mende same.duhhh!! bole2, nnti nak call abg MCd. heee dah! aku nk p shower dulu, p kije. hahaha

Ni heels kesayangan aku dari sembonia =))



Okeh! muke terbangun awal.damn!

orait then, morning!!
assalamualaikumm.. =)

bersama aku,
tilam,
selimut,
bantal busukk! blurghh!

No comments: