Sunday, February 13, 2011

kau bukan yang terbaik!

aku xtahu kenapa perasaan ni menyatakan yang kau bukan yang terbaik lagi!
Mungkin!
sebab kau dah berubah. saat aku mengenali kau dulu, kau selalu dengan aku..
bile berjumpa dengan kawan baru..
kau terus melupakan aku.
aku terasa amat terasing bile kau buat aku begitu.
mungkin!
aku bukan yang terbaik lagi untuk kau.
aku xpernah berharap ape-ape pown dari kau untuk aku..
makin lama.. kau makin berubah.
ape yang aku nampak, kau bukan lagi orang yang aku penah kenal.
aku cube yg terbaik dalam persahabtan ini.
tapi..
mungkin kau tak akan kembali seperti dulu.
aku dah cuba sedaya upaya untuk jadi seperti dahulu..
jika aku berubah, adakah kau akan turut berubah??
Mungkin..
kau tak akan berubah sebab kau dah terlalu jaoh meninggalkan kenangan aku dan engkau..
aku terasa sgt terasing.
kau selalu menyebut nama die.
aku xmarah.
cume bile aku tiada adakah kau akan mencari aku seperti mana kau mencari die??
aku xpernah yakin kau akan buat begitu..
Maafkan aku.
mungkin luahan ini untuk orang disekeliling aku.
aku harap kau akan tahu kewujudan aku bersama engkau..
persahabatan aku dan engkau..
gelak tawa aku dan engkau..
mungkinn..
kau dah lupe..
sebab kau dah berjumpa dengan orang yg mungkin lebih baik dari aku..
tapi..
xmengapa. mungkin belum sampai masa nya untuk kau merasakan ape yang sedang aku rasakan..
biarlah gelak tawa itu menjadi kenangan..
biarlah sedih dan duka menjadi kenangan..
biarlah masalah yg pernah kau curahkan itu menjadi kenangan..
biarlah segalanye menjadi kenangan..
mungkin aku, kau dah xperlukan lagi.
aku masih sayangkan persahabatan ini..
buka lah mate kau dan lihat ape yang ade didepan kau..
walaupun aku xmenjadi yang terbaik untuk kau.
aku harap kau akan menjadi yang terbaik untuk die..
biarlah aku berseorangan disini tanpa kau sebagai sahabat karibmu..
mungkin aku dah xdiperlukan lagi..
aku fahamm..
dunia ibarat roda..
sekejap di atas, sekejap di bawah..
aku terima dengan seadanya..
p/s: moga kau ingat yang aku pernah menjadi sahabat tawa dan duka mu..
(jgn salah sangka ni bukn ditujukan kpd kwn2 ofis, tp utk bestfriend aku. blurghh!!! jujur2.)

No comments: