Thursday, February 17, 2011

LamanSosialBerfaedahke?

aku xtawu knape aku rase cam nk tulis entry nih. Btw, tadi aku ade la bace pasal "Facebook" yang orang da salah gunakan nye kah. Banyak da la laman-laman sosial yang sedang berkembang skarang. Antaranya, Twiiter,myspace,facebook laman1malaysia.. erkk! ade ke? ahahaha men rejam je kan nak cakap!.keh2 bosan weyh da sume tuh. Tapi cinta aku berputik pown dari laman sosial jua. Kat Myspace la mase zaman-zaman belajar dulu. ehehehe

Menggelabah jugak ah! tapi bende ni sume kebetulan. Mungkin orang salah gunakan laman2 sosial nih.Ade yang nak mencari pasangan untuk memuaskan nafsu masing-masing.Sebab aku baru je terbaca satu artikel pasal nih. padahal facebook ni xbersalah pown.cume kite yang salah menggunakan nya..

kat bawah ni aku dok copy then paste kat sni. untuk tontonan je.ahahhaa














p/s: ok! btw aku pown ade je sume laman-laman sosial nih. cume kadang-kadang je la update. sume di kala bosan saje.=))

No comments: