Sunday, February 27, 2011

Sepagi Bersama

Morning uoll's!!
kali ni sepagi bersama pule. hehe
btw, tadi pagi aku berjogging bersama anak buah aku.
nak ajak member aku nih, die bz plak. katenye nk pegi kije.
uhuhu last2 anak buah aku lak nak join jogging.
so aku pown pegi la bertige. hehe.
plan nak ke klcc but ade plak HINDRAF buat rusuhan so abg aku xbg la pegi ke sane.
nguu~ sedih2.
but maybe next week sunday, aku ke klcc plak.

ok! cerita pasal pagi tadi, aku jogging kat area hillpark je la.
panjat bukit, gunung. ehehe.
memang gile.
berpeluh memang xhengat ah. ade la sket gambar yg sempat diambil mase berehat2 tuh.

heppy together. habis teh ais aku die rembat =,=

and she's still eating chocolate.gosh!

lepas jogging breakfast plak kat mamak. die kehausan =p

dan aku? yg sedang berpeluh xingat. kuyup je muke. haha

yang asik dok memanjat ni is syabil. die memang da sgt berpeluh time ni.haha

ni bella.Die memang xberjogging pown.dok makan je ok! haish ;))

p/s: mereka telah menuntut untuk ke taman klcc utk jogging next monday. masaakkk!!

No comments: