Friday, February 18, 2011

Sepetang bersame Part2

hari ni sepetang bersama kawan aku.sebelum ni pown kawan juge. ni pown kawan juge. ahaha bleh x kalau kau nk ajk aku kelua jangan men rembat je date.cube set date dan pukul berapa bleh? die ni haram ah nk buat camtu. Katenye nak beli seluar dan kasut sebab die nk kije ari next week nih. erm ok! belanje aku makan sebab aku xde duit da.pokai ok! die pown ok saja.. ehehe bagus! sampai je destinasi, tibe2 ajak aku makan MCD! (sambil memandangMCD,mane cukop weyh nk makan mcd) die teros cakap, aku belanje. (dlm hati alhamdullilah) hehehe

Dahtu,dok tengah2 makan die kate, pasnih pegi bb jap taw! (erkk! gile mende ko, dah kol 6.30 ni). kejap je.. katenye.. aku pown cm pk 14kali.sebenarnye penat dan malas. dah la ajak jalan kaki. ikot je la.. dah cm berjoging aku dibuatnya.. woot2! sampai destinasi, aku pown ternampaklah satu t-shirt tuh.design mang xyah cite la. sgt! cool. minat gile.tapi disebabkan Ringgit xmencukupi sampai hujung bulan, aku terpakse meletakkan nye balik.waaa.. sedih siot! tapi aku da ckp ngn die ade gaji aku nk borong t-shirt tu kt sini. die pown ok je! ahahaha bagus! patuh pade arahan.

Lepas dok cari barang-barang beliau, kami pown balik la. sepanjang perjalanan tuh, aku nampak ramai benor awek-awek hot!! wuu~ makin ramai yang hot sebenarnye.keh2 aku je yg xberapa nak hot. kawan aku kate,walaupun pakai tudung litup laki still nampak hot kau tuh.xperlu nak dedah-dedah bagai. ahaha (dlm hati,ade gak penangan siku aku nih) ngeh2~

So,sepetang bersama mangkuk nih boleh tahan jugak la. tapi amat penat dan ia terasa hingga ke kaki sebab kaki aku mlecet sket.lame xjln la katenye. hahaha ok! nnti kelua lagik aku nk t-shirt cun! tuh. =)

p/s: wahai t-shirt kelua lah kau design baru.aku nak beli kau nanti.aku da chop kau! =p

No comments: