Saturday, February 26, 2011

Zodiak

ape zodiak korang?
hehe hari ni aku nak cite sket pasal zodiak lah. sebab aku ade la terbaca pasal zodiak ni dengan karakter kite. nak percaye xde la percaya dan taksub. cume kadang- kadang ade la kebetulan nye. hehe. OK! aku zodiak CANCER. erm aku ade terbace kat satu majalah tuh pasl cancer nih. Tapi ini pasal pekerjaan je la eh.

Zodiak Cancer
Bagi meraka, pekerjaan adalah untuk mendapatkan wang bagi menyara kehidupan.mereka juga boleh diharap dan sentiase membantu di saat-saat diperlukan. Usah bimbang kerana mereka ini bukan termasuk dalam kategori orang - orang yang berlumba untuk mendapatkan kuasa. Bagi mereka, pekerjaan itu sangat penting untuk menjamin kehidupan yang selesa. persekitaran kerja amat mempengaruhi mereka.

p/s: haha. yeah! itulah aku


No comments: