Saturday, March 26, 2011

BNyourthfair 2011

penat sebenarnye.pheww~

Assalamualaikum all readers!!
(*ade ke readers?haha)

Btw hari ni aku ke BNyouthfair 2011.haha i'm walk alone ke sana.Btw bukn xajak kawan but die bz kerana bekerja hari ni.uhu aku cm malas je nk ke ofis.so aku decide ke sana n Klcc.keh2. so memang best lah ke sana. sebab 1st time aku ke karier fair mcmnie.haha Ntah papa kan? blurghhh! Memang banyak lah company2 yang mengambil bahagian.lebih 600 company dan lebih 15,000 peluang pekerjaan.Eh! ye ke?klu silap sorik yekk.Memang best kalau korang walk in lah.sebab memang berpusu-pusu kot orang nk ke sana.aku pown gerak awal so xlah mcm sesak sgt.hehe so! daripada korang mlepak xtentu hala, moh ke BNyouthfair2011 kat PWTC.Esok last weyh!!

tibe-tibe mcm sesat gmbr makanan kat sini.ahah ni LUNCH aku untuk hari ni =))

Merchandise yang aku dapat tadi.Btw,Kad BNyouthfair akan menjadi kenangan =))

Naza World =)

jalan-jalan ternampak plak Booth TM.

Pandangan dari atas.Pheww! ramai.

pandangan tak berapa atas.eheh~

ramai jugak yang pegi booth TM.aku pown pegi jugak.haha

Yeah! Malaysia Airport.Jumpe jugakk!

Stesen PWTC.ehe

Lupe.korang boleh apply online if korang mls nk ke sane:


"Selamat Mencari kerja"

p/s: Btw, memang best pegi sane.rase mcm nk pegi lagik.keh2

No comments: