Sunday, March 6, 2011

Family;aku; dan makanan


Hye guy's.Hari ni amat letih gile ye. mane xnye semalam dah bejalan satu hari dgn cik Kc. hari ni jln ngn family aku plak.uhuh Sangat penat.mule2 kami ke Mcd utk breakfast; after that ke putrajaya.uhuh perjalanan yang jaoh ye. ehehe.mls nk tulis byk.layan je =))

kami gedik.

cerita disebalik baju nih; aku da salah beli,aku ingt die 4tahun upenye baru 3tahun.silap sebb baju tu terbesar plak.huhu dan die amat excited dan terus pki baju tuh. luve u syg!

penyerahan "hadiah"

anak buah aku dan aku; ucunye.bluekk!

die buat perangai xnk amek gmbar ye. haish!

budak kecik ni baru nk sambut b'day nye.wlupun b'day nye hari jumaat yg lalu.sbb xsmpat nk celebrate.umo die 3tahun pada tahun ni.ngee~

aku rase mase ni lah paling serabut budk2 ni.huru hara aku jadinye. hehe

menggedik =)

road to putrajaya

hehe

mereka sgt menggemarinya dan muke bersunggh2 mkn =))

p/s: amat penat hari ni,letih tapi memuaskan hati.jalan-jalan,smbout birthday syamil.ok Complete for this day ♥ ♥

No comments: