Monday, March 7, 2011

Laman Sosial yang digilai

Asslamualaikum dan selamat petang!
(actually i just wake up from my bed.wuu~ dah ptg hari bru bgn)
hehe.letih kott.. tpi aku cume perlukan sesuap nasi lah.sgt lapa kott time nih. dah la hujan kelebatan.adess

Btw,entry ni aku just nk menulis tentang laman sosial cinta mati aku.keh2.
aku sje je nk bg tahu yang aku tukar background image die. bahahhaa~
wth! suke hati la aku nk tulis dan meletakkannye di blog aku. jgn nk nyebok! dah bace diam2 je.
jgn nak kecoh satu dunia; bg tahu sume org yg blog aku cmnie2. *#teraseke.
lantak kau lah. ngek~

kepada;
yang slalu update blog aku kire invisible follower; thnx okeh.aku tahu kau selalu update psl aku;
jgn dok cite ape2 kt dunia tentang blog aku;
but if nk share link nih boleh, amat dialu-alukan;
lagi pown aku memang suke akan menulis dan membaca blog2 =))

aku dah pown tukar casing baru utk si kachak aku *nset.die wrne orange beli kat alamanda semalm.rase nk beli wrne macam2 tapi mane tahu nnti ade design lain. hehe
byk plak celoteh lari dah topik!

p/s: suke hati aku nk tulis ape.


2 comments:

Kc Kasedah said...

hehe facebook boringgg :)
twitter paling cool stakat neh

-XaXao- said...

haha yeah! sye sukungggg!!!