Tuesday, March 22, 2011

Menyesal atau TERmenyesal??

Menyesal atau Termenyesal? haha memang lah tak akan jadi TER tuh. Btw, aku sedang dalam dilema. Tak tahu lah pesal. Masalah betol. Aku xpernah la buat orang menyesal atau TERmenyesal dengan aku. Tapi aku kadang-kadang tersilap membuat pilihan. Tapi kali ni macam xlah. tehhee~

Entahlah, kadang-kadang kita akan terlepas pandang apa yang akan menanti dihadapan atau dah terlepas dari mata kasar. Rase mcm excited; kadang-kadang aku xrase pown feel tu. Don't know were that feel goes.Pheeww! hebat2. aku kadang2 memang xboleh nak handle. Tapi ape kan daya aku TERpakse jugak handle semua ituh. hope aku dapat la membuat keputusan dengan cemerlang. haha.

Siang tadi aku main TWITTER dengan kawan aku Misz nina btw, die suruh aku sign-up "Tumblr". aku pown sign-up la tadi. Tapi mcm byk bende plak nak kene explore.macam pelik gile kot bende ni..adess xde pown aku tanye lah si nina tuh.tehee~

p/s: Oklah guys cerite dah habis. So if korang nak main TUMBLR moh follow aku jugak! hehehe



No comments: