Friday, April 1, 2011

Welcome April but Not Fool!


Asslamualaikum and hi!.
Bye MArch and Hi April.
Hari ni 1st April 2011. Hell yeahh! Gaji dah pun selamat masuk. haha
Owh btw, hari ni 1st April adalah April fool?

Lu tawu ape maksud APRIL fool kan?
Maksud die simple je, hari di mana orang akan cuba mengenakan orang lain. Kadang kadang yang dikenakan supporting kadang-kadang jadi perbalahan. Ini tidak lain dan tidak bukan bermula di barat lah sejak berabad dulu. Ia bukanlah perayaan rasmi.

Tapi ape yang gua searc, memang banyak la tak elok untuk yang menyambut April Fool ni. Agak FOOL bile ade yang menyambutnya.Tapi ape yang aku nampak, sekarang macam tak ramai lah yang menyambut. Agak bagus! sebab dulu mase gua sekolah dulu rajin jugak la menyambut. Sebab mase kecik-kecik dulu, kita just main-main je. Tapi bile dah tahu maksud tersirat mestilah kita nak ubah dan takkan mengikut bende-bende ni. betol?

So, lu pikir la sendiri mana yang baik dan buruk. Oh.Btw! bulan ni gua rase macam bz dan kene simpan duit sket sebab gua ingat nak pergi vacation dengan bestfriend gua masa kolej dulu.Dah plan-plan, hopefully jadi. And nak keluar jugak dengan si Kasidah . Kiteorang nak bershopping. Lepak-lepak dan makan-makan. haha. So maybe next week la gua keluar ngan dia.

So, okthnx!


No comments: