Monday, April 4, 2011

Artis Kesayangan membalas TWEET aku?

sumber dari : limau

hey guy's! Hari ni is the best day.
haha bukan ape, mungkin kemaruk kot dengan dia. teheee~
entah , maybe perwatakan dia best.Actually aku memang ikut cerita dia AWAN DANIA dari awan dania 1 hingga awan dania 3 ni. Hey! ikut taw perkembangan dia dari mula-mula dia nak jadi pramugari sampai lah dah jadi sekarang. Pelakon-pelakon lain yang turut berlakon ialah Irma Hasmie, Jehan Miskan, Marsha dan Dynas.

And! ha ni nak cite kat kome sume. hehe Tadi aku saje say hi dekat @schaalyahya kat TWITTER. then! im not expected yang dia akan reply TWITT aku.hehe

@scahalyahya at TWITTER

@miszxax at TWITTER

p/s: Jangan jelesh! hehhe Eh! pada kak scha if u bace. i tak ade pown dok gossip pasal u. just nk bagi tawu yang i sangat adore dengan u. bukan nak bangge aku cume teruja.hehe ok dah! jangan over. =p


No comments: