Sunday, May 1, 2011

Campur Aduk Scene 1

Helloff! perpisahan? Hell yeah.Sape yang nk perpisahan kan dalam perhubungan dan ikatan.Oh! btw ni hubungan persahabtan yekk. Ok,jumaat lepas.Kawan aku die dapat Executice kat Csm Kl.Kak! tahniah yekk.Die je la yang aku slalu tanye.So die pegi aku sedih ah kan.tak de da aku nak kacau-kacau dok tepon-tepon sume.hehhee Btw, moge berjaya yekk =)

ku akan merinduimu =)

oh! pada hari yang same, aku ade beli tudung Online, kat Scarfsweethoney. hehe Aku sedang menggilai hijab.Murah pun murah la jugak.hehe Memang Cepat Sold out! kalu berminat nak beli tudung Online Jom usha blogg die. heheh

ehehe.xsecantik akak bawah ni la.ngekk!

ni tudung nye =)

Oh! lagi satu.hahaha aku ade beli jugak Eye-shadow baru.Wee! besar lagi uolls. tengok la.menarik kan.mudah di bawa.Rm80 jep. so, tengok je la yekkk

Eye-shadow yang menawan yaw!


No comments: