Thursday, April 21, 2011

Cinta Internet?

Selamat sejahtera dan assalamualaikum semua pembaca. *eh! ade ke pembaca?haha

ok btw,hari ni aku nk share sikit pasal "Cinta Internet".Korang penah terjebak dalam cinta internet?Erm aku memang sama sekali pernah la.Masa aku kenal dengan die pon melalui MYspace.tehee~ Mase zaman-zaman aku belajar dulu myspace memang terkenal ah.Sibuk sane sini myspace.Facebook ada kot masa tu cume tak meluaslahkan.

Aku kenal dia pon melalui internet la kan.memang best buat aku jadi cam tiap-tiap hari nak online.haha memang best kot.Tiap-tiap hari nak ke Cyber cafe.kikiki.Tapi kadang-kadang tak semua benda bagus lah untuk bercinta di dalam internet ni. Takot orang ni letak gambar die dalam laman sesawang lain ke.Kot-kot die dah berumur tapi letak gambar muke dok gagah-gagah nsem camtuh.skali jumpe yukkkk~ hahaha

Boleh dan tak salah jika kita jatuh cinta melalui internet contoh dalam Facebook,twitter,myspace, Ym dan sebagainya.Tapi korang kena lah jumpa dan face to face jugak.sebelum ni aku ada lah tengok satu drama ni, pasal cinta internet.Memang best la sebab, cite die berjumpa selepas beberapa bulan berYM.so,lastly diorang kawin.ending die menarik.sebab itu cerita kan? tapi kadang-kadang tak semua macam tu.

Tapi kita janganlah terlalu membayangkan si dia yang tidak dikenali tu terlalu mendalam,Contoh macam membayangkan si dia tu hensem dan kachak macam brad pitt ke,Zed zaidi ke.hahah sebab dia akan membuatkn kita terlalu berfikir rupe si dia tu.nanti makan diri weyh kalau ape yang kite bayangkan tu lain jadinya.hahaha

So,aku tak nak panjang lebar, just nak inform yang apa-apa pon korang kene la siasat dulu latar belakangnya dan berjumpa dengan orang tersebut.Penulisan tidak menunjukkan rupe dan sifat seseorang.mungkin ayat berbunga dan jiwang bagai nak rak,tapi jumpe cam haram.. hahha

okthnx!


No comments: