Friday, April 15, 2011

i'm doing okay. i think!

hi. sekarang pukul 3.47ptg. aku just lepak kat rumah lepas tido seharian dan aku amat serabut hari ni. aku memang rindu kat kau. sentiasa fikirkan kau.

aku cume nak kau tahu. aku okay je.mungkin.aku mungkin tunggu jawapan dari kau.aku nak kau fikir betul-betul sebelum kau buat keputusan.aku nak kau tahu yang aku sayang kan kau.tapi, kalau kau sayang aku kau akan cari aku.kau da bace mesej aku yang panjang berjela tu?

Aku akan bagi kau time untuk fikir dan ruang untuk membetulkan segala-galanya.mungkin salah aku, aku minta maaf. aku cume nak kau tahu yang kau adalah jiwa aku.sebab, pada aku kau adalah segala-galanya.kita masih ada ruang dan waktu untuk menjernihkan semula keadaan ni.

call aku bile kau rase, kau masih sayangkan aku.aku just nak bagi tau kau, yang aku masih sayang kau.dan insyallah semua nya akan selesai.

take care,Love u!
*masa ni aku menaip dgn perasaan yang luruh dan jiwa aku kosong seperti hari yang menanti hujan.

this song for us!