Wednesday, April 20, 2011

Save The Date

Oh yeah.Hari jadi-Mu bakal tiba.Next Monday if i not mistaken.Yes! Not mistaken laa actually.Aku ingat ok.hurmm Sebenarnye aku ada bace pasal birthday kat blog TERFAKTAB.Kau akan terharu jika kau membacanya.urghh! back to the topic.

Adakah aku akan dapat sambut birthday Mu bersamamu nanti? Aku sangat tertanya-tanya lah hingga kini.Insyallah.. jika ada umur yang panjang aku akan sambut nya dengan Mu sayang.Aku takkan lupe hari jadimu pada tahun-tahun lepas semasa kita sambutnya bersama.

Aku ni memang jenis yang suke buat surprise kat orang.hehe Btw, 4 u is so special for me.Sooo Speciallll! Do you know that?Hopefully u know.

Tak nak panjang-panjang untuk entry ni.Sebak plak hati.huh! ok.dah2.nak buat kije.So sayang. I miss u.

Sambil-sambil menulis dengar lagu dari
Hujan - Kau harus ada


No comments: