Saturday, May 14, 2011

CONTEST : Malaysia's Next Top Female Blogger 2011 by Sandra Azwan

Heloff guys and uollsss.

Setelah dua hari tak boleh nak inn blogger.Hari ni semua sudah seperti sediakala dah! Pheww(menarik nafas lega) hehehe. Oklah! tak nak banyak berceloteh dan menulis merepek-repek.

Back to the Title yang sedang diperkatakan di atas.hahaha ok.



yes! korang tak teruja ke banner yang dicreate oleh sandra azwan kat atas ni? haha aku memang cam melopong lah kejap kan? memang cantik dan sangat kreatif sebenarnya. Bile la aku nk jadi kreatif macam dia kan? heheh Ambik gambar mungkin boleh, lukis? OUT~ =D

Ok! jom laksanakan contest Sandra Azwan:

1) Tell us about your blog in 70 words or less. (When and why you started it, how often you update, and your viewers)
Blog ini wujud pada 6March2009.Agak lama jugak blog ini diwujudkan tetapi jarang update kerana masih lagi belum sepenuhnya berjinak-jinak dalam dunia blogging.tetapi sejak tahun 2010 saya mula berjinak dan sentiasa update blog.boleh dikatakan setiap hari saya update blog ini. Walaupun masa duhulu saya jarang update blog, masih lagi ada yang view blog saya walaupun saya kuang promote blog ini.

2) What is your personal style?
Gaya peribadi? saya jenis yang simple dan tidak suka memakai pakaian yang serabut dengan barang-barang seperti rantai,gelang reben di atas kepala dan sebagainya.Saya hanya minat dengan barang-barang yang simple dan kasual. Saya suka melihat blog Maria Elena dan Farah menjadikan sumber inspirasi gaya saya. Tapi saya masih berjinak-jinak dalam pemakaian.Tetapi saya lebih selesa dengan kemeja,kasut VANS,scarft pashmina.dan ia membuatkan saya lebih ringkas untuk bergerak.

3) A picture of you in one of your favorite outfits:
ini adalah outfit saya bila saya keluar dengan rakan-rakan dan melepak.saya memang amat sukakan gaya seperti ini kerana ia memudahkan pergerakan dan ringkas.

4) Are you the next Malaysia’s Top Female Blogger 2011? Why?
Yes. Absolutely. yakin.OH mungkin ada yang tak bersetuju? Biarlah.saya yakin kerana walaupu entry saya tidak sekencang dan secantik blog blogger lain, blogg ini menunjukkan keperibadian saya dan tentang hidup saya.Saya minat untuk shared berkenaan hidup saya dengan rakan-rakan lain.Sama-sama menikmati hidup dan cara berlainan.Sharing is better.

5) I love to read ‘Life with Sandra…..’ because?
saya suka membaca blog "Life with Sandra" kerana blog beliau sangat unik dan semuanya berkaitan fesyen.Saya juga meminati dunia fesyen dan fesyen kini menjadi sangat penting dalam kehidupan seharian.Gambar-gambar yang dipost di entry beliau adalah dari beliau sendiri. Beliau juga merupakan pelukis yang amat berbakat dan kreatif.Dan beliau juga boleh dijadikan contoh untuk anak-anak muda supaya terus menghasilkan idea yang kreatif untuk masa hadapan.

Fuhhh! lega.siap da.Hopefully tally lah dengan apa yang ditanyakan oleh sandraazwan. ehhehe OKTHNX!

p/s: Siapa-siapa yang nak join silalah klik link di atas banner tu yehh .perempuan sahaja yaa =D


3 comments:

Sandra Azwan said...

Salam....hello Anna....Thanks for joining this special contest.....good luck!;-)

Kc Kasedah said...

akan cuba buat :)


btw btw btw, i miss you alot!

-XaXao- said...

Sandra: hello.welcome.thnx! =p
kckasedah: hehhe miss u tooo