Saturday, May 28, 2011

FEELING on off!

Helofff jam dah pukul 1.18pm!penat dan mengantuk.tapi aku nak menulis jugak.

jadi budak2 lagi bagus aku rasa.tak ada la nk pikir masalah kan?

owh btw, entry kali ni maybe tak panjang sangat.cuma aku agak pelik 2-3hari ni atau senang cite semenjak-menjak ni. ade la perkara seketul dua yang pelik berlaku. Dengan orang yang dah lama aku tak ckp,tetiba PM aku.so cam tekejut.aku memang tunggu je die sound or tegor aku.akhirnya, dia tegur gak.cuma tu la kan,kesabaran tu penting dalam sesuatu perkara.memang ada hikmahnya semua ni berlaku.memang tak dapat nak dinafikan.Sebab benda dah terjadi kat aku.

betol! just move on!

yeah sounds like ntah pape je kan.okeh! nvm.aku tak harap orang datang aku cari balik ke apa ke.cume aku tak sedia untuk kembali ke kehidupan yang lepas.Jangan nak bebaik dengan aku balik.Penat da weyh! past is past rite.So jangan risau aku buat entry ni bukan nak mengutuk atau apa-apa. cume sedikit kesemakan dan kekusutan.aku bajet balik umah aku dapat relax.tapi tu lah.Down pulak jadinya..my feeling is on off rite now.



hambek skett.layan kejap

p/s: tired! ingat da habis.tapi ade balik.ok semakkk! bantuuu!

No comments: