Thursday, May 19, 2011

Huh? A D M I R E


Helloff!

Oh Entry pagi ni nak usha skit pasal
A D M I R E. Korang ade ke admire waktu skolah2 dulu ke, waktu belajar kat Universiti, kolej ke? hahaha mesti ade kan? Pantang nampak mamat GOJESHH! haa mula la. ahahahah

Aku ade jugak, baru-baru ni laa. Ok! aku akui die memang amatlah GOJESSHH!hahah ala bese la kalau tengok mamat gojesh ke awek gojeshh ke haruslah TER minat kan? kikikiki.Dulu ade jugak lah orang
A D M I R E aku.
tapi aku pulak macam tak menerima dia.Bukan tak suke cume masa yang tak kena.maaf

Tapi kan, if lah korang minat kat someOne yang ko memang minat kat die.tapi macam agak terhalang sikit sebab ada orang yang lebih A D M I R E die. Hadoiii! tak ke macam tak keruan kan? uhuhu memang kusut jadi nye. Tapi kan if ade jodoh ada la kan? betoii? Tapi nak bagi tau yang kite suka die, macam akan memutuskan persahabatan plak. sebab takut dia tak nak kawan dengan kita ke ape ke kan? So, tak nak la macam tu. Tapi sampai bile die sendiri nak tau yang kite suke die?

Ahahhaha memang bertaun korang pikir takkan dapat nye jawapan.Kena salah sorang yang memberitahu lah kan? Ntah.takot pun ade la kot an.Bia la dulu, just follow the flow.Kite tak boleh sangat mengharap. sebab nanti harapan akan menjadi harapan je.

Taknak lah pisang berbuah dua kali.Ades~ tetibe teringat roti pisang! ahahhaa So, diam kan aje.Kalau dia perasan, perasanlah.kalau dah tak perasan nak buat acane lah kan? teheeee~ ape ape pon aku tunggu je lah P R I N C E Charming ke ape2 je lah. Ade jodoh, ada lah. =)

p/s: motip gambar sbelah ni nak tunjuk gelang! hahah Aku suke kau.tapi suke je kott :p





No comments: