Tuesday, May 17, 2011

PemergianMu Ku Redhai

pemergian Mu aku redhai.Mungkin sekarang kau sedang bergelumang dengan kesakitan yang teramat.
Aku sebagai cucuMu, sentiasa mendoakan yang terbaik untuk mu..
Aku sayang kan kau.Teramat Sayang..
Janganlah kau pergi dulu..
Walaupun dulu kau mungkin tidak menyayangi kami sekeluarga..
tapi, aku tetap sayang dan menjenguk kau di rumah..

Aku maafkan segala dosa yang mungkin kau telah lakukan..
walaupun kau telah byk melukai kami,
kami tetap akan buat yang terbaik untuk kau.

Sekarang kau sedang sakit..
Kami sekeluarga sedang cuba untuk terbaik untuk menyembuhkan kau.
usaha kami tidak berbelah bagi..

Kau sekarang tidak boleh berkata apa-apa..
kau tidak mampu untuk bergerak..
Kau tidak mampu untuk makan/minum..
Kau tak mampu untuk mebersihkan diri lagi...
Percayalah, bile aku menjejakkan kai kerumah mu, aku nampak sebujur tubuh yang tidak mampu untuk berbuat apa..
Aku hampir terduduk bila melihat kau terbaring didepanku..
Aku sedihh.. dan bila aku memanggil namamu, kau tidak lagi menyahut panggilanku..

Aku sedih, sedih dan sedih..
Yang dahulu nye kau selalu menyebut nama aku,
tapi sekarang tidak lagi..
Kepulangan ku, tidak disambut seperti dahulu..

Maafkan aku, jika aku pernah membuat kesilapan..
Harap kau cepat sembuh.
Aku redha jika, allah ingin mengambil nyawamu,
dan aku gembira jika allah ingin menyembuhkan kesakitanmu.
Aku redha untuk kedua-duaNya..

p/s: sayang atok sangat-sangat.Moga cepat sembuh :(



No comments: