Sunday, May 1, 2011

Photoshoot Eh ye Ke?


helofff! Yeah semalam aku berjalan-jalan ke melaka.Hell yeah.Memang best.Btw,ade orang kawin.Bukan aku yekk.Lambat lagik.Ececeh!Kawan mak aku la punye anak ah yang kawin.

lepas tu kiteorang bejalan ke Bandar melaka la ape lagik.Tempat aku kecik-kecik dulu,dok memain guli,jalan kaki ke sekolah.Wah! melaka best!dah macam mls nk berceloteh.usah je la gambar-gambar yg sempat diambil.

Berjalan-jalan ambik gambar,menghabiskan minyak kereta bak kate mak aku.hahaa.tak pe ayah aku yang bayor pon =))

masjid ni indah betol.atas laut okehh.

beli sardin je.ni je yg mampu.haha

saye beli sayur je.nk masak balik kang ni..


Haa.Model yg gagah bergaya.

ape yg dimenungkan pon gua tak tau.hehe

haha tak boleh blah,memane gambor die =p

Yeah ni lah mempelainya =))

p/s:Thanks all.Gua sayang lu banyak-banyak.hehehe


2 comments:

kc kasedah said...

baju ana cantik! naaakkkkk!

-XaXao- said...

ahaha beli kt times square tu.lame da. =))