Wednesday, May 4, 2011

Training Oh Training

pertama kali aku tak edit gambar ok.Kental je hati upload gambar.haisshhhh

hellofff! Training Oh Training.

ahahah sape suke training kat sini? haha mesti la korang suke kan? sebab korang takkan seat down kat ofis berejam-rejam and sampai masa balik, balik.ahahaha Bosan kan? kadang-kadang kite kene la keluar dari ofis.beralih angin untuk sementara waktu.ehehhe bosan kot dok ofis jee.

ni aku punye.ntah mende mrepek pown aku xtau.

ni yang kiteorang kene buat.ahahha kak zue punye.

So, aku ade hadiri training untuk Customers Service project SMILE.Erm interesting lah jugak.sebab aku ade jugak jumpe balik dengan koordinator yang buat training untuk Training with passion.ape ntah, cmtu la tahun lepas nye training.Besttt! kot. hahaha Tak ade la bosan kan.
lagi pon dapat la engetahuan sikit cara2 nak handle customer meroyan ke, boleh la pasni.dengan lebih efektif.ahahaha lesson kiteorang pon tak habis lagik..Banyak lagi benda yang teacher kiteorang tak ajar lagi.hehehe

ni aku hadiri lebih kurang 4hari.so aku masuk ofis sehari je itu pun tak sampai 1hari.ahahhahaa
hell yeahhhh.. itu memang aku nantikan dan suke.. weee~


our breakfast - day 2

ahah no edited this pix actually,xde software laa.ahaha tengok! org pki name tag, aku pakai rantai baru aku tu.ahahahha

ahaha ape yg ditengokkan aku pon xtawu.pikir anak kat umah la tu. hehehe

korang usha je la pix sket.Ta banyak pon.saje gatal-gatal ambik gambar.SCENE 2, insyallah akan update yekk =)



No comments: