Thursday, June 2, 2011

Everything.Everyday.Done with it!


Heloff..

Yes Everything i'm doing that types of THING. *erkk speaking pulak da kann..Puitt!

Baiklah.ni entry Semak-semak je. :D

so accepted je la.tak rugi kan?

Apa yang aku suka buat atau senang cite habits!
  • bile naik public transport, aku suke pakai mp3 sony aku. cucuk kat telinga
  • Aku suke menyanyi sambil berjalan
  • suke mlepak dalam bilik.
  • kemas bilik.
  • suka ambik gambar dan diambil gambar. kira minah Lens.
  • dalam bag mesti ada mp3,camera, Fon, purse, compact powder,lip balm
  • kasut VANS takkan tinggal, mesti pakai.sebab suka pakai sneakers. heels g kija ja. itupun kalau naik kereta. haha
  • suka mlepak tempat yang ade Wi-Fi boleh online.
  • bile onn PC, 1st thing aku akan bukak Blogg, Tumblr, Twitter and Facebook.kalau xda benda-benda ni aku leh ting tong. sirius!
  • Suka tengok wayang.sebab aku memang kaki wayang.
  • beli Scarft. tak kesah samada online, pegi sendiri kat kedai tepi jalan tu.Sekarang scarft aku dah melebihi 10helai. tak kira scarft biasa lagi. #LOL
  • Make-up bila hati berbunga atau ada MOOD. #Ituponboleh
p/s: korang pulak? apa habits yang tak boleh tinggal? oh! lagi 1, ikut suka hati aku ape yang aku suka buat.sebab lain orang lain cite.

No comments: