Monday, June 13, 2011

Kenape susah sangat?

Kenape susah nak cakap i LOVE u?

tak ade benda yang senang ke? Memang lah tak ada. kalau kita tak usaha kan? dan tak berusaha untuk terus terang. mungkin aku hanya suka meluahkan dalam blogg je kot. ikot lah samada dia baca atau tak.

aku cakap pada benda yg basic lah. aku bercakap benda yang pernah aku alami. memang susah kt nak ungkapkan kata yang macam ni. contoh : " i suka kat u lah". bukan apa, sebab kita takut feedback yang kita terima balik tu best ke x kan? maybe kita takut dengan jawapan yang mungkin dikeluarkan oleh si dia. tapi nak tak nak, kene jugak lah luahkan. kalau tak, soalan tu akan sentiasa berlegar-legar di fikiran.

tapi bila aku cakap macam tu nanti, kau akan terima aku ke x? - itu yang menjadi persoalan.

Dulu, mungkin senang nak ungkapkan perkataan yang sentiasa menyenangkan hati "i miss you", "i love u". hahaha but now. agak susah sket. sebab belum masa nya untuk mengungkapkan perkataan tu.

Oh! maaf terjiwang dan ter emo plak malam ni.


tapi ape-ape pun yang terjadi, kita kene move onn jugak. maybe prince charming akan sampai tak pown guys next door. ahaha dah! berangan. lek2 sudah kan. Dah penat jatuh sampai terduduk, kita bangun pulak.


So, langkah yang aku rasa yang patut aku ambil, step by step.jangan terlalu gopoh. sebab benda yang kita kejar tak tentu nya kita boleh dapat. Chill ok. Jangan terlalu fikir sangat. - *Yelatuh.

Too many memories with this songs > > enriqueiglesias - toninght im lovin' you.

p/s: if u love me, just say it.and if i had u, i will make u happy . ;)

2 comments:

Rara said...

PERGHHH~
aku suka part nie..
bwahahahahaha

-XaXao- said...

iera: hahha ko memang! :P