Tuesday, June 28, 2011

Meet the Cousin's

how? cool kan?
heloff yaw!!

Dah pukul 2.44pg.So, morning jugakk!

macam tak tido lagik la kan? dok khayal edit gambar dengan cousin2 yang tercinta. Semalam aku mlepak dengan cousin's aku. Si kecik dan si gedik. memang best mlepak dengan ko gilee. Dari KL ke johor dari johor ke KL. susah gile kot nak jumpa ko.

Ni aku dah set date, seb bek dapat mlepak.Bukan apa, lame gile kot tak jumpa.Setengah abad aku rase. walaupun duk kat KL mcm jiran sbelah tapi susah nak jumpa. yelaa masing2 bz dengan kerja kan. So, skali skala balik kampung jumpe la denga
n cousin2 yang tak berapa ramai ni.

Bila dah jumpa, haaa ambikk.punya lama mlepak. Nak dekat 3kedai mlepak.memang terbaikk lah.kembung perut minum air terlalu banyak.Mase tu memang menceburui kita lah kot. tapi kire ok lah, menonggeng gak aku balik umah dari tgh smpi ke petang melayan si gilee nih. hehe

Senang-senang kite halo2 leh mlepak kat kL plak. ;)




ehem2 si dia ;)

ngek~

driver gua



the girl next door

Cousin aku yang gilee.but sweet ;)


hot! ;)

p/s: Aku dah sakit tekak mcm nak demam + selsema sebab terlampau byk minum ais.huh.miss this moment guy's. ♥ yaa ;)

No comments: