Sunday, June 26, 2011

Melodi telah Mati

Heloff morning.

Selamat pagi Duniaa! * smabil menjerit.Buka mata, ternampak baby lappy yg comel lagi kiutt macam tuan dia. ahaha dah! jangan merepek..

Hehe. Bangun je mesti aku peeling, rindu. ahah sape ntah yg aku rindu pun xtau. tettt! *sekali lagi berangannn.. Jangan nak berangan sangat kang tumbuh jerawat, bak kata mak aku. :P

Penat gila semalam, berjalan seharian menemani orang bershopping. kan2. so, kalau teman orang shopping memang tak larat ah rase. kalau kita shopping, haihh. tak hengat menda2 tu . And i bought perfume, murah je. hehehe aku ni minah perfume klu nak tau la kann..

Ada la perfume yg jenama, biasa2 je yg banyak kot. janji wangi sudah. Sedap je bau bile orang lalu sbelah kita. tetttt! hahah
Dari kiri, pure black - adik sdara aku nye ehem2 nye, tengah,die nye, tepi yg kecik kpala besar - versace, aku nye :P

Yang tadi dah habis, Back to the topics.

Bila aku dengar kawan aku nye lagu baru dia, ok gua sentap tiba-tiba. kita kadang-kadang hanya boleh meluahkan perasaan tu melalui lagu. mungkin tak dapat nak meluahkan perasaan tu melalui perbuatan dan percakapan dengan seseorang tu. kan?

Aku? tak tau la.. hurmm tapi apa pun itu yang aku cuba sampaikan kat sini. Dengar lah. lagu ni memang best. hayatilah :)





No comments: