Friday, July 22, 2011

Pengorbanan


Heloff, Morning! salam jumaat!

Btw, lama gile aku tak update blog aku yg hampir berhabuk nih. Sejak2 ni aku agak malas sikit nak update. Lagi pun tak ada cite yg best. :)

oh! cerita pasal pengorbanan;

Ape yg pernah korag buat untuk kawan,kekasih, mak ayah korang? Pernah korang berkorban untuk diorang? atau senang cite org disekeliling korang dan org yg paling korang syg?

Aku pernah ada laa kan.. Tapi aku rasa yg ni paling laa sangat2 berkorban. Kerjaya okehh. Kadang-kadang orang tak nampak apa yg kita buat untuk dia. Semua orang ada masalah masing2 kan? Tapi aku rasa banyak pengorbanan dalam persahabatan.

Bukan senang nak berkorban untuk orang. Kadang-kadang kita buat baik dengan orang, tapi orang buat tak tau dan tak nampak je kan? Bukan mengharap balasan, duit atau dengan membelanja kita makan. Cuma aku nak dihargai. itu je.Duit, tak kemana aku rasa.


Cerita pasal kerjaya, aku dah melepaskan sesuatu yg mungkin aku nak sangat dulu. Tapi aku lepaskannya, kerana seorang kawan. Bukan nak minta pujian atau apa, cuma aku tau die lebih memerlukannya. Aku cuma mengharap semuanya berakhir dengan baik.

Aku sayangkan dia, Sangat! She's my besties.Tapi disebabkan tercalarnye sebuah persahabatan tu menyebabkan semuanya berakhir. Tak tau dimana silapnya, tak tau dimana tercalar nya, tak tau dimana celanya, tak tau di mana silapnya. Mungkin tak semua tau.Tapi biarlah hanya aku dan dia je yang tau.

Kalau lah dia tau aku buat ni untuk diaa..

Mungkinkah kami akan bersahabat semula? Itu yg aku harapkan dari dia.Aku rindu gelak tawa kami bersama, Makan bersama, keluar bersama, shopping bersama.Tapi bila semuanya berlaku, terasa seakan nafas aku terhentii..

Mungkin disebabkan EGO yang membelenggu diri masing-masing. Aku cuba buangkan ego aku sedikit. Tapi nampaknya, masih tiada apa yg berlaku antara kami.kalau lah dia membaca luahan hati aku ni, aku nak bagi tau kat dia yg aku sayangg sangat kat dia, dan mahukan persahabatan ni terjalin semula..

Aku akui hari-hari aku tanpa kau, memang suram. Tapi tak apa, mungkin kau tak perlukan aku. Walau ape pun yg terjadi pada aku lepas ni, mungkin kita tak akan berjumpa. Aku harap kau akan ingat aku sentiasa besties. kbye!

Nah! tuju lagu as usual.


Nota kaki: ape-ape pun kau tetap kawan aku.

No comments: