Saturday, July 30, 2011

Puasa Oh Puasa!

Alhamdullilahhh..

Jumpa lagi ramadhan kali ni. Syukur sebab dapat sambut puasa lagi tahun ni. Masih bernafas lagi aku di bumi ni. :)

Esok pagi kita dah start sahur balik. warghh! bestt kott. Bulan ramdhan ni, banyak yg akan aku tempuhi. dan aku harap aku dapat lah menempuhi segala rintangan di bulan puasa ni. harap2 ape yg aku hajat dan impikan, tercapai. Berkat bulan ramadhan kemungkinan.

Dan sebenarnya, bila tiba je bulan ramadhan banyak kenangan yg tetiba terlintas difikiran. Aku rindu saat2 bersama kawan2. Tapi, takpelah mungkin ramadhan ini akan ada kelainan. Ntah. Insyallah.

Ramadhan kali ni, aku kerja di tempat baru. Suasana baru,kawan baru, dan semuanya baru lah.Nak beli baju baru. kih2. harap2 perubahan ni taklah mengejutkan aku. hopefully semuanya ok lah kan. Kang culture shock mampuihh! gagagaga.

Kalau dapat puasa dengan mak ngan abah kan best! tiap2 hari tanya nak masak ape nk makan apa. wuuu. Nanti nak balik kg jugak! tapi disebabkn kije baru ni, kene postpone dulu lah nmpak gayenye. Nahhhh! menangeh mak aku nnti. cayolah!

Takpelah mak n abah. nnti adik balik jugak. Tapi lambat sket lah kot. huhu Rindu nak makan mak masakkkk. Dah, malas nak cita panjang2 ngantok dah ni. Hopefully dapat mlepak dengan beliau esok. Nak makan waktu siang puas2 esok! nanti tak dapat makan siang sebulan. hahaha

"Selamat berpuasa kawan-kawan! jangan tinggal puasa, berdosa.Pompuan tak ape :)"

Nota kaki : Mengada beliau, main webcam plak tadi. hahah kbye!

10 comments:

Lala Adila said...

lau rajin, aku on9 la mlm nnt . jemu la asik on9 jek.. hahahahahah ..

selamat berpose weyh ...

-XaXao- said...

bahahhaa. alaa tdi ade org ajk webcam, so aku o9 je laa. ngeh2 orait u too beb!

Norashiqin Kamaruzaman said...

Selamat meyambut Ramadhan al-mubarak

^^,).....

my recent post: sudi2 lah singgah ye ~.~

http://cinqleafclover.blogspot.com/2011/07/segmen-tauladan-jom-ingat-pesanan-ibu.html

yunZ said...

selamat pose..singgah cni n bca entri kamu

-XaXao- said...

norashiqin : slmt berpuasa jugak!
yunz:slmt berpuase :)

Far8 budak baik said...

selamat berpuasa ehh..
jangan lupe main meriam k..
hahahahaha...
pastu jgn lupe sahur..
bangun awal k..
pastu kuih raya nnti..
sila share2 ehh..nk rase jugakk =)

Muaz Faris said...

wish u 'ramadhan karim'

Tips ping Blog di Group Facebook

-XaXao- said...

farid: thnx
Muaz: slmat berpuasa jugak

fendi said...

selamat berpuasa.. btw,nice header . =)

-XaXao- said...

selamat berpuase. thnx!