Sunday, July 10, 2011

Untitled Scene 2


Sejak pertama kali aku melihat mu,

hati berdebar setiap kali ingin berjumpa dengan kamu.

Berdegup laju, berdegup kencang.

Mengapa?

Oh, perasaan ini tak sepatutnya timbul.

Dengan orang lain kenapa tidak? Tapi dengan kamu, rasa itu wujud.

oh! biarlah*dlm hati berkata.

Permainan perasaan saja, mungkin.

Senyuman mu, memang selalu membuatkan aku termimpi.

Membuatkan aku terbayang-bayang. Membuatkan aku senyum.

Kau selalu bermain mata dengan ku, memandang tajam ke mataku.

aku malu sangat time tu kalau kau ingin tahu. *aku pndang ke arah lain :)

Bergurau senda dengan kamu. oh! memang best.

Aku memang suka mendengki kamu.

Itu hanya gurauan yg menjadi ingin ku jadikan kenangan. wahh!

Ehehe. dah la. Tak nak publish banyak-banyak. Kang ramai pulak yg perasan. ngek! Ni bukan sajak atau apa.Sekadar bermain dengan perasaan. Dengar je lah full version dari hati.Dalam lirik tu.

"Gengam tangan ku, akan ku bawa dirimu ke detinasi yg kau mahu..
Kemana saja engkau berada, akuingin berada disisi mu.."


Nak tuju lagu sket. dari blogger cun. fatin suhana :)

No comments: