Saturday, August 27, 2011

Selamat Hari Raye Guys;

Hai guy's and Assalamualaikumm..

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua bloggers yang tak pernah jemu-jemu datang ke blogg saya yang tak seberapa ini.

Ehem! di sini jugak saya nak mintak maaf jikalau sebelum ni ada menulis di dalam blog ohkacaretak ni yang menyinggung perasaan kalian saya nak mintak maaf lah ye. Tak ada niat langsung untuk menyinggung perasaan. Dan yang mungkin terasa hati saya mintak maaf jugak.

Korang yangnak balik kampung, hopefully bawak kereta elok-elok. Jangan bawak kereta nak laju sangat and cepat sampai. Tak kemana nye derr rumah lu tuh! *eh, tekelua lak derr2 nih. hahaha

Nanti dah raya, jangan plak lu semua makan banyak-banyak. Kang gemuk bising, badan naik. Jangan nak salah kan tekak yang banyak makan tu. Hahaha . Gua ingatkan je an2. So, hopefully happy-happy selalu. Ziarah menziarahi tu kan elok. So, raya nanti datang lah rumah.

Dan akan kembali blogging bila ada gambar baru nanti. hehehe

k, guys! aku akan berangkat kembali ke kampung esok malam. Doakan aku selamat sampai yehhh!.

Have a save journey to all bloggers!

Ikhlas dari : Cik Anna :)



*Jangan gelak weyh. 1st time buat video. :)

10 comments:

Urzain Hussain said...

selamat hari raya..
:)

Chachos Cheezy Wedges said...

rock laa guna gua n lu nie.. hahaha..
slmt hari raya maaf zahir batin!! ngeee~~

-XaXao- said...

urzain: selamat hari raye jugak.

Chachos: bahhaha xde maknenye.
slamat hari rayeee :P

Lala Adila said...

selamat hari raye . nnt tgu aku tepek gmbar besar gedabak kt blog pas rye yer.. wahahhaah

allysponti said...

selmat hari raya ! :)

-XaXao- said...

lala: hahaha yelah. ni baru intro gmbar raye :P

Ally: selamat hri raye jugak! :P

fatimatulshahro said...

selamat hari raya juga . .
comel larh.. nk gelak.. :)

-XaXao- said...

fatimatushahro : ahahaha selmt hari raye u :)

yad'z said...

haha.. selamat hari raya gak.. wah vlogg.. vlog.. hehe.. =)

-XaXao- said...

yad's : ahahah mengade. thnx slmt hari raye jugakk :P