Thursday, August 18, 2011

Tak lama lagi,

Hurmm tak lama lagi nak raye dah an?

Tahun ni aku rasa macam tak berapa ada mood raya nih. Ntahla, rasa biasa je.
Mana pegi ntah perasaan aku tu pun aku tak tau. Dammit.

Tak banyak yang aku tukar tahun ni, just baju raya je la sepasang. Lain sama je. Pakai heels tahun lepas, pakai beg tangan tahun lepas. Amacam, cara?.

Mungkin banyak hal yang aku hadapi masa bulan puasa ni, so agak mengganggu jugak. Nak tak nak aku terpaksa hadapi. Aku harapkan ada hikmah disebalik tu.

Tak ada apa, yang aku nak kongsikan cuma mungkin lepas raya banyak yang akan berubah pada diri, kehidupan, dan keseluruhannya..

oh! mungkin banyak perkara yang akan berlaku lepas raya ni. aku harap semuanya baik-baik dan aku dapat menerimanya.

Dan aku harap, orang disekeliling aku boleh menerimanya. Maafkan aku jika, aku ada buat salah atau menyemakkan kepala korang, aku tak bermaksud untuk itu.Setiap manusia akan berubah, walaupun sebenanrnya kita tak mahu pada perubahan tersebut.

nota kaki: i'm so touch to this song. Dunno why.



4 comments:

yaya | mohd said...

smga ape yg dear buat sukses :) :)
ttcre.

-XaXao- said...

thnx syg :)

Chachos Cheezy Wedges said...

rilex je k... ^___^

-XaXao- said...

dah habis relex ni