Thursday, October 13, 2011

Hey Stalker!

Pagi-pagi lagi aku dah terbaca satu post yang memang tak boleh belah.

Apa entah masalah kau ni, aku sendiri tak paham. Haruske kau masih nak stalker blog aku? Blog aku memang untuk tontonan umum, tapi aku tak rasa lah untuk kau komen-komen secara senyap-senyap untuk bahankan aku untuk jadi status kau. #Shit.

Aku dah tak kacau hidup kau kot. Cerita, nk publish apa-apa pun tak kot. Ape masalah kau ni der? Penatt lah nak cakap-cakap pasal kau. Masalah nye kau makin melampau. Siapa yang buat, dialah yang terasa kan?

Aku bukan nak maki kau atau ape, tapi aku rasa kau makin melampau. Apa yang kau tak puas hati dengan aku pun tak tau la kan? Hidup kau hidup kau, hidup aku hidup aku. Dah tak ada kena mengena dengan aku. Hidup mati kau, aku tak nak ambik tau.

Sebelum kau publish apa-apa tolong lah pikir dulu. Ia akan menyakitkan orang lain kot der.. dah baik-baik aku nak berbaik, kau buat macam ni memang aku maki lah kan? Aku nak tulis kisah cinta ke, cintun ke, sedih ke, gembira ke, pedulik ape kau?

Ingat-ingatlah sikit. Apa yang kau taip tu..

p/s: don't be so #shit! this entry is general.

7 comments:

era kecik said...

yea betul tu~~

-XaXao- said...

menyemak gile kot -_-

IeRa said...

sabar2..
p makhluk camtu..
mmg annoying gila!
so abaikan k..
haha
cheerss~

-XaXao- said...

tau xper doe. cm haram

Rosalia said...

sbr2.:) manusia smua tak smpurna. jgn mrh2 ok? chill hihi

Kc Kasedah said...

anna santet je org tu dgn ilmu tok pawang tujuh keturunan takleh berak. opsss ;p hihi

-XaXao- said...

rosalia : bukn psl sempurna atau tidak, cuma perangai yg xberubah. tak tau ape mslh die. hurmm

Kc: hahah biarlah. jnji die bahagia