Monday, December 5, 2011

One Day;


Hey assalamualaikum readers :)

Hell yeah. Semalam ke melaka dengan family.

My friends wedding. Yeayy! dah kawin dah kau weyh. teheee. Tahniah2.


Btw, tak ada ape pun nak tulis. Cuma semalam super ohsemmm sebab dapat melancong ke melaka. Sebenarnye gua rindu gila kot nak duk melaka. Hopefully tahun depan dapat la balik gua kija melaka. hewhewhew!

berangan. nampak nampak :D

tehee~

Kalau dapat pun memang superrbb! The thing that i wish had come true for 2012! Nampak. Hajat dah ada, cuma sampai tak sampai je la kan.


anak buah gua - Syamil aiman

Err :)


Congrat's!





p/s : Congratulation beb. Kawin dah kau. hehe aku bile pun tak tau. Heppy ending k. Btw, semalam is the ohseemm day walaupun kejap. hell yeah!

4 comments:

precious cla said...

ooh yeahh..cantik pics....^^

-XaXao- said...

thnx :)

sihassan said...

soalan serius: lu kawin ke pengantin kawin? kah kah kah

-XaXao- said...

kawan gua yang kawin lah :(