Saturday, January 7, 2012

Photo Of Me 2012


Hello and assalamualaikum ! :)



Lama tak mengambil gambar sakan sakan kan. heheh

"My photographer"

******

Btw, gua dah tukar header blog berlatar belakangkan KLCC. hehehe Memang gua suka lepak kat KLCC bila gua nak tempat yang cool. Gua memang suka gila lepak kat air pancut tu. Dengar bunyik air, dengan angin sepoi sepoi bahasa amatlah tenang. hewhew!

Maybe terlalu besar header tu kann, Alahaii. Tak apa gua suke. Hewhew!


***
Gua dibantu dengan kawan gua masa tu, masa ambik foto tu. Ah! saje melepak dan kami hanya menggunakan iphon4 je. Pixel tak seberapa tapi walau kecik macam mana pun pixel dia, kalau orang yg ambik foto kita tu cantik, cantik lah foto tu. kannn? :D

Dah! malas gua nak menaip, layan je :)

**yes! i know, saba sedang berubah jadi oltroman :)

**Minat Mcdonald sejak zaman barbie :D

**All moment were created at here. Every piece, i will put in my memory. Hope this story will end with ohsemm story. insyallah :)


4 comments:

Kc Kasedah said...

woi bila nak lepak?

-XaXao- said...

bile bile awk :)

sihassan said...

kemainn cantek kasut! :))

-XaXao- said...

ahaha buruk dah tu :(