Tuesday, May 8, 2012

Vacation - Bukit Tinggi

Hai,
Gua rasa dah lama gila gua tak update blog gua. Rase macam dah berhabuk & mungkin banyak labah labah dah membuat sarang. fuhh


*Gua happy dengan lu wahai encik boyfie. Suke jugak tengok selipar kite sepasang :p


Kehidupan gua sekarang macam biasa. Gua bizi dengan hidup gua bersama jantung hati gua dan sahabat. Sebenarnya banyak cerita yang berlaku sebelum ni, tapi gua cuma nak paparkan cerita yang best je untuk lu semua.


Pada 5mei2012 yang lepas, gua, boyfie, ziana dan shapik bercadang untuk ke bukit tinggi. Sebenarnya perancangan ni gua rase tak lah rancang sangat.Tapi alhamdulillah semua nye menjadi walaupun perancangan ni last minit.


Bukit Tinggi pada pandangan gua, sesuai untuk orang yang nak pegi honeymoon, couple , lepak dengan member member je lah kot. Sebab kalau nak bawak family macam tak berapa ohsemm lah. Lagi pun gua rasa budak2 mesti suka tempat yang ada permainan. kat sini sebenarnye untuk relaks kan kepala boleh lah.


Makanan, gua beli kat kL. lagi pun kiteorang tak delah makan sangat. Cuma gua beli air mineral je. Sebab sebelum pegi gua dah search benda benda wajib ni. Conclusion, kat sini best. gua bercuti untuk 2hari 1malam je. tapi gua rasa kalau 3hari 2malam lebih ohsemm. keh keh






Gua ada plan nak bercuti lagi, kali ni gua ingat nk pegi genting tak pun fraser. Eh! yang pasti lepas ni vacation last. Kumpul duit plak. Gua harap semuanya dipermudahkan, dan diri gua lepas ni harap harap stabil dan lebih kukuh untuk planning yang seterusnya. & gua bercita cita untuk lebih dekat dengan pakwe gua dan family. Harap impian gua tercapai dan disenangi semua pihak. jyeahh!









teruskan mendaki. hehe






Us :)




*ziana dan boyfie



*MOHD HASSAN ZAKI*


p/s:  kepada pakwe gua, thanks for everything. Sepanjang 3hari ni, gua rasa hepy dan gua rasa cukup puas dapat spend time sama. Ye, jarak gua dan lu jauh tapi lu tetap dekat di hati gua. 


Thanks sayang, im happy with you :)

4 comments:

Rara said...

amboi2 dikau..
kemain yerk!
hahaha

-XaXao- said...

kah kah. bestt weyh! :P

Atiqah Fadzil said...

seronoknye! parents i pegi time tu i kat dekat mid term :(

-XaXao- said...

alahaii ye ke syggg? ok nnti u ajk parents u pegi. bestt sangatt! :))