Sunday, June 10, 2012

Cuti sekolah, perkahwinan

Hai,

Lama rasenye gua tak update blog. Ye! Agak sekian lama. Mungkin ade yg nak bace, mungkin tidak. Ah, pedulikan.

Memang banyak yg berlaku sepanjang bulan May. Oh! Biarkan May, hulurkan tangan untuk bulan Jun.

******

Jun,

Gua pasti ada yang lebih baik mendatang untuk Jun. Gua sudah banyak meluangkan masa dengan atok & family. Ye atok, gua rindu dan amat merindui. Setelah lama gua tak meluangkan masa dgn dia. Yg pasti gua sudah meluangkn masa.

Perkahwinan.





Ye, sinonim dengan cuti sekolah. Ramai yang mengawan, dan ada yang menyatakan ianya musim orang disatukan. Menjadi raja sehari.

Berebut rebut orang membuay kenduri kendara. & yang pasti gua kenyang sekenyang kenyangnyee sebab banyak dapat jemputan dr sanak saudara.

Kenyang juga makan nasi minyak. Penuh perut yang kosong. Nasib lah gua memang penggemar nasi minyak. Btw, its awesomee!

Seronok dapat kenal dengan sedara mara. Oh! Nampaknye ramai dah baya baya aku dah kawin. Hehe tahniah guys! Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat yeh.

Btw, gua jugak ade buat part time skit skit. Yee ambik gambar kje orang lain,gua edit. Gua memang suka edit. Sekurang kurangnye gua masih ade keje yang boleh dilakukan. Meluahkan rasa, di atas sekeping gambar. iLhamkannya. Hahah

Tapi gua tak puas hati sangat sebenarnye, disebabkan gua tak dapat edit menggunakan cara normal tapi menggunakan cara yang sedia ada. Tapi takpa lah, cuma gua kurang puas untuk hasilkan yang terbaik. fuhh

************


Dear Jun,
Be nice, be cool & be great. Every moment i will capture it.

2 comments: