Sunday, June 17, 2012

Happy Fathers Day, abah

Hai pagi,

Today was fathers day rite?

Gua bangun dari lena. Awal jugk gua bangun pagi ni. Terjage disebabkan menerima satu panggilan. **miss him. :))

Btw, gua rindu kat abah gua. Walaupun haritu dia baru datang & gua baru balik, but gua still rindu kat dia. Garang garang dia, marah marah dia kat gua tapi ade jugak terselit sporting & penyayang dia.

Yes! Dia paling memahami gua. Sangat! Entahlah, abah adalah orang yg gua boleh share everything. Perasaan, jiwa raga kat dia lah. Selalunya pada mak kan? Tp gua lebih pada abah. Sebab gua senang utk segalanya.

Gua pun kalau tak silap akan jejak ikut langkah abah dlm bidang pekerjaan. Tapi disebabkan mak gua, gua tak jadik. Keh keh. Takut letuwww!

Abah gua pun jenis, bila gua nak makan something mesti dia carikan. Example, gua nk makan durian, dia akan cari durian yg terbaik utk gu. Fuhh tersentuh jugak jiwa gua masa tu. gua akan buat Mcm mane abh layan gua jugak!


**semangatkan kopek durian utk gua. alahai, suweetnyee :))

Ape ape pun, thanks to abah for eveything. Yang selalu jadi banker gua dulu time belajar. But skarang, gua plak jadi banker dia. Yelah, sekarang gua plak yg bekerja, so gua kena lah bantu dia.

Insyaallah ade rezeki, aku akan bg kedua ibu bapa gua yang terbaik. Sabar yehh! Im trying to do the best for you then. I will. Sentiasa berdoa untuk berikan kesihatan yg baik kpd kedua ibu bapa gua. Harap kesihatan dia, sampai gua beranak pinak nnti. Hehe aminn. :))

P:s : I love youu abah! Gua tau abah gua tak bace ni, sebab dia xtau link blog gua. Kang dia bace, nanges pulak! Hehhe

No comments: