Wednesday, July 4, 2012

Minat sangat, mungkin?


Selakan demi selakan, gua banyak melihat di laman sosial sekarang tak kesahlah dari segi pakaian, mahupun casing phone, scart, seluar & sebagainya.

*takda motip, just try for the new apps for iphone :))

Gua rasa design sebegini rupe sedang di "attack" oleh fenomena "tribal pattern". Untuk gadis gadis berhijab serta gadis yg meminati vintage pasti suke akan pattern tersebut.

Bukan sahaja gadis di luar sane, malah gua juga turut meminati "TRIBAL PRINT" tersebut. Gua bukanlah jenis yg asalkan ade je kelua pattern baru gua merangkak membeli. Gua jenis yang minat atau menjurus kepada casing phone gua.
*salah satu casing yang cool
(sumber dari google)


*salah satu casing yang cool
(sumber dari google)

Gua rasa, phone gua perlu menukar sarung bajunya. Haha pelik? Itu memang gua. Pada gua, utk pakaian gua memang dh teringin utk beli selai dua untuk design tribal tu. cuma keadaan yg membuatkan gua relex dulu. Keh keh


**Gabungan yang cool jugakkss

*Maxi dress dari poplook

Sabo sabo. Masa membeli akan sampai. Tapi kalau design tribal digunakan utk membuat baju kurung gua rasa ohsem juga. Tapi design yang simple dan tak semak lah maksud gua. Juga tak banyak warna.

Tapi,

Gua masih lagi tertarik kepada casing iphone tribal. Memang cantik lah. Seakan akan design batik. Keh keh ape la mate gua neyh! Macam kek lapis pun ada jugak. Alahai sedapnyee kek lapis!!

Takpe, nanti gua nak survey utk baju baru phone gua. Kot kot sesiapa yang ada terjumpa casing design tu yang dijual murah tak kesahlah online ke tepi jalan ke kat shopping complex ke just inform kat gua. Memang dah berkenan kat mata, hati serta jantung gua neyh. Harap paham lah keadaan gua. Keh keh

P/s: gua harap bulan puasa & ade rzeki lebih gua nak buat baju kurung pattern tribal print. Harap ade lah design macam tu. kelassas kau jahhh! Hahha keep SWAG! Yaw. :))

No comments: