Sunday, April 20, 2014

ada panadol tak?

Ah! pening betul . asal malam je aku pening.

kejap macam ty, kwjap macam ni. tido pun otak gasak berjalan je. macam tak non-stop berfikir. 
ohmak ai! macam mana aku nak tido awal? banyak benda lagi sedang aku fikirkan.

ya rabbi. permudahkanlah semuanya.

aku harap, mak ayah aku akan kurus sikit badan lepas majlis. kah! sebab balik rumah ounlambat untuk edarkan kad. miawwww. padahal boleh pos. orang muda muda tuuu memang macam tu. hik! 

Aku pikir satu jela, mintak mintaklah cepat siap semua majlis. 

malas dah nak pikir lebih. penat. dengan keje yang balik rumah macam tu, dengan manusia banyak perangai. volume suara aku pun naik lah kalau dah customer macam bangan ye dak? arghhhhhh! 
manusia ni banyak ragam. semua nak perfect! tapi nak yang tip top berbaloi lah dengan harga yang kau bayar. *discusting

rumit.


panadol ade tak? aku nak rehat. hentikan pusingan otak aku ni. rest sehari dua boleh? 
tak mungkin. haha

dah nak sampai garis penamat. 

sabar. tak lama.
next. next.next.

aminn aminnnn yarabbalaalaminnn. 

No comments: